sâmbătă, 15 august 2015

Budincă de carne măcinată și pure de cartofi








Bine v-am regăsit, dragi prieteni ! 
Am avut o pauză de postare, pe care, desigur, ați observat-o, pentru că am fost în vacanță în Italia. Ca si la noi, și acolo, căldură mare, nu am prea gătit. Am răsfoit, însă, cu Arjana,  reviste și cărți de rețete culinare și avem o serie întreagă de planuri pentru lunile care vin. 

Deocamdată această rețetă simplă dar ingenioasă, zic eu. 

400 g de cartofi
2 linguri de unt
O linguriță de muștar
O ceapă
500 g de carne măcinată ( vită și porc) 
Sare
Piper
Un pahar de lapte
O lingură de cașcaval ras

Punem la fiert cartofii intregi, dacă se poate dintr-un soi făinos. 
Intre timp curățăm și tocăm mărunt ceapa, o punem la călit într-o lingură de unt, adaugăm carnea măcinată si lasăm pe foc până carnea își schimbă culoarea și devine zgrunturoasă. Aromatizăm cu sare și piper. 
Curățăm cartofii, îi zdrobim incă calzi, adăugăm laptele, cealată lingură de unt, lingurița de muștar. 
Intr-un vas termorezistent, plasăm carnea, acoperim cu pureul nostru, presărăm cașcavalul ras si dăm la cuptor pentru 20 de minute, astfel încât să se rumenească suprafața budincii. Servim fierbinte cu salată verde sau de roșii. 



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu