joi, 8 octombrie 2020

Brioșe (muffins) cu morcovi alune și glazură de lămâie


                                       
 

Vă prezint azi o rețetă foarte potrivită pentru persoanele care au o alergie la gluten. 

Dar de altfel, mi-a plăcut foarte mult, și e desigur valabilă pentru toată lumea. Nu are făină .

 Conține amidon, morcovi rași și alune sau migdale măcinate și puțin zahăr 

Dar, judecați singuri :

 Pentru 12 bucăți avem nevoie de : 

O  tavă  potrivită de muffins. Eu am folosit și niște forme de hârtie pe care le-am plasat în adâncituri, și în care pot fi prezentate apoi. Riscul de a se lipi de metalul tăvii e astfel anulat. Dacă nu aveți , ungeți bine cu ulei adânciturile . 

Am amestecat într-un bol : 

300 g de alune rase

100 g de zahăr 

3 linguri de amidon 

3 linguri de migdale mărunțite  

3 lingurițe de praf de copt 

În alt bol am bătut trei ouă cu 120 ml de ulei 

Am amestecat cele doua compoziții și am adăugat 200 g de morcovi rași 

Am plasat câte o lingură din acest amestec în formele pregătite și le-am copt la 180 de grade, timp de 30-35 de minute. 

Pentru glazură am amestecat 100 g de zahăr praf cu zeama de la o lămâie și după ce brioșele s-au răcit le-am uns la suprafață cu o pensulă se poate intinde  glazura  sicu dosul unei lingurițe . Glazura aceasta se potrivește bine cu miezul zemos de morcovi și alune . 




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu