sâmbătă, 2 iunie 2012

Paste cu somon afumat şi dovlecei


Arjana:
Vă propun o combinaţie la care nici eu nu m-am gândit până acum, dar care  îşi armonizează perfect componentele

 
Un fel de mâncare uşor şi gustos!


Cantităţi (pentru două porţii):
-      200 g de paste
-      150 g dovlecel tăiat cubuleţe
-      100 g somon afumat
-      1 lingură unt
-      80 – 100 g smântână
-      100 ml supă de zarzavat sau apă
-      mărar, piper

Se căleşte dovlecelul în unt, se adaugă apa sau supa. Se pune apoi somonul tăiat bucăţele şi se lasă să se
pătrundă puţin. Se adaugă smântâna, care conferă densitate sosului. Putem deci varia un pic cantitatea,
dacă vrem ca sosul să fie mai gros sau mai subţire. Se ia tigaia sau cratiţa de pe foc şi se adaugă mărarul.
Dacă aveţi mofturosi în familie, cum am eu, înlocuiţi mărarul cu frunze de pătrunjel. Puneţi şi un pic de
piper. Sare nu, somonul afumat este destul de sărat.  Rezultatul este surprinzător de bun, n-am crezut că
dovlecelul se potriveşte atât de bine cu somonul.



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu