luni, 28 octombrie 2013

Salată de ouă





Ca de obicei, inspiraţia vine fără să o chemi. Am vrut să gătesc repede ceva ce să pot lua cu mine la slujbă, pentru pauza de prânz. Şi doar unul-două ouă fierte, mi s-a părut un pic plictisitor. De aceea le-am tăiat mărunt şi le-am încorporat într-un sos picant. Cu asta, am spus aproape tot.



Iată reţeta:


  • 4 ouă
  • 1 lingură de muştar
  • o ceapă
  • 2 linguri de iaurt
  • o linguriţă de miere
  • o linguriţă de tarhon mărunţit
  • o lingriţă de aceto balsamico bianco
  • sare
  • piper


Am fiert ouăle tari, le-am cojit şi le-am tăiat bucăţele, în aşa fel, încât să nu se sfarame gălbenusul chiar de tot.
Am curăţat şi tăiat mărunt o ceapă, eu am avut o ceapă roşie.
Am amestecat într-o salatieră ceapa tăiată, iaurtul, muştarul, celelelte ingerdiente, şi gata salata noastră.
Servită pe o felie de pâine prăjită este un aperitiv excelent, şi, observaţi, fără urmă de grăsime!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu