joi, 22 octombrie 2015

Piept de pui cu roșii și cașcaval ras, ca-n Italia





Cu aceast fel, delicios, și cu iz de vacanță, ne-a așteptat Mioara  la venirea noastă la Villefranche sur Mer. Am ajuns cam târziu, după un drum lung, în care  la inceput am înaintat greu, mare aglomerație pe autostradă. Am traversat Italia noaptea,drumul durează cam 8-9 ore, și deci a fost o binefacere să ne așezăm,eu și Andrei,  la masa de pe terasa Mioarei, să bem o bere rece, și să gustam acest preparat. Aici, pe această terasă, am mâncat, de altfel,  tot felul de lucruri bune și  inedite si de care v-am mai și povestit , pe tot parcursul sejuorului nostru. Nu pot sa nu zâmbesc când imi aduc aminte de mutrița preocupată cu care nepoțelul meu Leonard îl unmărea pe Nuțu, care îi pregătea, si iși pregătea sieși dejunul. Roșii, pâine, șuncă, unt , și apoi  iaurt cucereale și miere. Cei doi s-au înțeles de minune, și aștep cu bucurie vacanța de iarnă încare ne vom revedea ca o mare familie, cu copii, nepoțeii,  cățeii și pisicile noastre !
Dar haideți să revenim. 

Pentru 4 persoane avem nevoie de : 

4 bucati de piept de pui  ( eu iau piept proaspăt, de preferință de la pui crescuti liberi de producători ) 
2-3 rosii mari
4 linguri de pesto genovese
100g de cascaval ras


Spălăm și stergem pieptul de pui. Îl plasăm intr-un vas termoreziztent. Incălzim cuptorul la 170 de grade. Umgem fiecare bucată de piept cu câte o lingură buna de pesto. Tăiem roșiile felii transversale, le plasăm pe bucățile de piept dejaunse cu pesto. Presărăm cașcaval ras. Dăm la cuptor pentru 40 de minute. 





Dacă vreți să dați o altă notă acestui pui, una balcanică , de exemplu, inlocuiți pesto cu un strat subțire de ajvar, pasta de ardei folosită in estul mediteranei, si inlocuiți cașcavalul cu telemea rasă . 


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu