duminică, 29 iunie 2014

Paste cu șuncă și smântână





Mioara a realizat această rețetă, foarte îndrăgită de familia ei. Un fel  ușor de realizat, rapid și gustos.

500 g de paste proaspete (sau 300 g de paste uscate)
150g șuncă afumată taiată cubulețe
50g de unt + 2-3 linguri de ulei
200 g smântână (creme fraiche)
2-3 căței de usturoi
sare pentru paste
piper proaspat măcinat




Am procedat în felul următor, ne spune Mioara: 


Am fiert pastele in apă cu sare, Fiind proaspete, timpul de fierbere e mai scurt, dar in general depinde de instructiunile de pe ambalaj. Folosiți un vas încăpător cu multă apă. Lăsați să alunece pastele în apa clocotită.
In acest timp am prajit șunca intr-o tigaie cu puțin  unt amestecat cu ulei si am curățat usturoiul.
Cănd pastele au fiert, le-am strecurat si am le-am amestecat cu șunca prajită, smântâna și usturoiul zdrobit Am mai adăugat piper măcinat după gust. 


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu