duminică, 10 august 2014

Caise în capot



Toată lumea cunoaşte rețeta de mere în capot. Eu am încercat să prăjesc caisele, pe care le-am învelit într-un aluat, combinația mi-a plăcut, maiales însoțită de înghețată de vanilie. Caise erbinți, cu înghețată! Nu cred că veţi rezista tentației! Aluatul, de clătite, are, și el,o
particularitate. Este făcut cu bere! 

500 g de caise coape 
1/2  sticlă de bere (250 ml)  
250 g de făină
3 ouă
Un praf de sare 
Zahăr praf pentru nal
Ulei pentru prăjit
Înghețată de vanilie

Din făină, bere, ouă şi un praf de sare am amestecat un aluat de clătite, relativ uid, pe care
 l-am lăsat să se odihnească 20 de minute.În acest timp, am spălat caisele, le-am înjumătățit şi am scos sâmburii. Într-o tigaie mai adâncă am încinsuleiul, am imersat caisele în aluat, le-am scos cuo lingură tip strecurătoare, ca să se scurgă excesul delichid, şi le-am prăjit până au devenit aurii pe ecare parte. 
Le-am servit erbinți, presărate cuzahăr praf, alături de două linguri de înghețată de vanilie. 


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu