marți, 12 august 2014

Ciuperci champignon umplute






O cină sățioasă fără paste, fără carne ? Greu de imaginat, dar realizabilă cu această rețetă. Vă rog să poftiți la masă ! 

Pentru 4 persoane: 
12 ciuperci champignon mai mărișoare
Două cepe verzi
Un ardei roșu
Sare 
Piper 
Două, trei linguri de cașcaval tip Schweizer
Boia de ardei
O linguriță de pătrunjel verde tocat
O lingură de ulei de măsline

Am curățat ciupercile, i-am rupt ecăreia codița, apoi am tocat codițele. Am curățat și spălat ceapa, am tăiat-o mărunt şiam călit-o într-o lingură de ulei de măsline. Am adăugat ardeiul mărunțit, apoi codițele de ciuperci,am călit totul la foc mic,iar când ciupercile  s-au înmuiat, am adăugat cașcavalul, dupa ce am luat tigaia de pe foc. 


Cu această combinație am umplut pălăriile de ciuperci champignon și le-am copt 25 - 30 de minuteîn cuptor, la foc potrivit (170 de grade) Am servit cu salată verde . 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu