marți, 6 iunie 2017

Salată de sparanghel cu bucățele de caș și caise



                 
     
                               
                 
Am folosit pentru salată doua feluri de sparanghel, alb și verde precum și salată verde , caise și bucâțele de caș proaspat de oaie.

Pentru patru -cinci persoane am avut nevoie de:
200 g de sparanghel alb curățat și tăiat felii de un cm 
300 g de sparanghel verde la care i-am taiat capetele lemnoase si pe care l-am fiert 3-4 minute 
200 g de salată verde 
4 caise tăiate bucățele
două roșii mărunțite 
100 g de caș de oaie
Pentru sos:
3 linguri de ulei 
2 linguri de oțet 
O linguriță de muștat 
O linguriță de miere 
Sare 
Piper

Sosul l-am turnat pe salată scurt inainte de a o servi. 
Am fost mulțumita de felul în care a armonizat sparanghelul cu fructul. Puteți înlocui caisele cu alte fructe de sezon, de exemplu căpșune . 
Un aperitiv gustos ! 


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu