joi, 21 mai 2015

Mini omlete pentru picnic




Aceste simpatice miniomlete, ce se pot manca reci, sunt creatia prietenei mele, fostei mele colege de scoala, Eva. Ne-am redescoperit de curand si schimbam mesaje din cand in cand. Povestim câte în luna și stele, cum am făcut și în tinerețea noastră. Sper să ne și reîntâlnim nu peste mult timp.  
Ma bucur că ne vizitează  in bucătăria  lui Gusulita ! Ei ii apartine ideea acestor adorabile mini omlete cu legume . Puteti folosi aceste tascute de hartie colorata sau forme colorate de muffins. 
Am primit de la ea niște poze reușite și o descriere sumară a rețetei. Am fost încântată de idee! 


Pentru 10-15 bucăți aveți nevoie de :

4 ouă 
100 ml de smântână dulce pentru frișcă
2 bucăți de zuchini
Un ardei roșu
O tulpină de praz( partea albă)
100 g de brânză telemea
2-3 roșii 
Sare 
Piper
2-3 linguri de ulei de măsline
Opțional,  nucșoară 
Batem ouăle cu smântână, le asezonăm cu sare si piper. 
Tăiem mărunt ardeiul, curățăm și tăiem zuchini, prazul, și  le călim ușor în ulei de măsline.  Mărunțim roșiile, dar le lăsam crude. Punem câte o lingură de legume călite  în formele 
noastre, adăugam brănza si turnăm peste masa de omletă, apoi bucățelele de roșii.  Coacem în cuptorul încnis până avem o masă inchegată și usor rumenită . 
V-au cucerit miniomletele noastre ? La treabă ! 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu