joi, 7 mai 2015

Sparanghel cu roșii și mozarella




Sparanghel peste tot, la noi în München.  Orașul e năpădit de barăci în care se vinde nobila legumă Plin sezon !
 Despre cum pregătesc eu, in general,  sparanghelul,  vdeti aici : 
http://gusulita.blogspot.de/2012/05/despre-sparanghel-si-cum-il-gatesc-eu.html
Dar rateta aceasta mi-a atras atenția:

Pentru patru portii :
500 g de sparanghel ( amestecat alb și verde)
2 pachete de mozarella
250 g de roșii
2 lingurite de unt 
O lingurita de ierburi de Provence 

Am curatat foarte generos sparanghelul. La cel verde am taiat doar capatul lemnos. L-am fiert 10 minute cel verde si 15 minute cel alb, cu o 1/2 lingurița de zahăr,  sare și un pic de unt.  Am spălat și tăiat felii roșiile. 
Am pregatit un vas termorezistent, l-am uns cu unt, am culcat sparanghel, acoperim cu feliile de roșii, presărăm  cu ierburile de Province, apoi încă un strat de sparanghel, iar in final  am acoperit cu mozarella și am mai adăugat o nucă de unt si am introdus vasul în cuptor pentru 20-25 de minute.

 Serviți cu salată verde. 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu