vineri, 19 iunie 2015

Legume marinate la cuptor





Dragi prieteni, legume la cuptor ! O idee foarte bună, zic eu. Un mod sănătos de a găti, pentru că este o modalitate prin care principiile active ale alimentelor se păstrează cel mai nine, nelaterate. In afară de asta, o altă idee inedită a acestei rețete este marinarea într-o pungă de plastic, în frigider. Mai ușor, și economisind spațiu. Legume marinate, ce pot însoți un cotlet la tigae sau la grătar. Rețeta Mioarei! Poftiți la masă ! 


Pentru 4 persoane:

3-4 morcovi potriviți
1 păstârnac mare sau 2 mici
1 cartof dulce
3-4 cepe roșii
1 ardei gras roșu si unul galben
Câțiva căței  de usturoi, daca se poate,  usturoi recolta nouă
1/2 de lamaie ( zeama) 
Ulei de măsline
Ierburi aromatice 
Sare, piper

Am curățat și tăiat legumele in felii potrivit de mari și subtiri. Le-am marinat cu zeama de lămâie ,  ulei, sare si mirodenii  intr-o punga de plastic. 
Le-am tinut in frigider vreo 2 ore, dar timpul poate varia de la o oră până la o zi intreagă.

Le-am pus intr-o tava mai mare si le-am copt în cuptor, la 200℃,  cam 20min.





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu