marți, 9 mai 2017

Pui pané după Gordon Ramsey


                                   

                         
Pulpe si piept de pui într-o crustă crocantă ! Dar ceea ce m-a atras la această rețetă a lui Gordon Ramsey a fost o panadă realizată din lapte acru, ca apoi să trecem bucățile de pui în făină și sa le prăjim crocant. 
Foarte bun! 
Iată cum am procedat: 
Pulpe și piept de la un pui, sau sepatat vreo 6 pulpe de jos. 
150 ml de lapte acru
O linguriță de boia
100 g de făină 
Sare
Piper
O lingurița de usturoi pisat 
Ulei pentru fript 

Am avut pulpele si pieptul unui pui nu prea mic. Le-am tăiat în bucăți potrivite, la pulpele de sus am scos osul. Am sărat și pipărat bucățile, le-am pus într-un vas mai adânc și am turnat peste ele laptele acru. Am amestecat bine. In alt vas am pregătit făina, asezonată cu sare, piper, boia si usturoi. Am trecut carnea și prin acest amestec. Am feipt apoi bucătile până s-au rumenit bine în ulei încins. 
Este o alternativă gustoasă la puiul clasic pané. 

                                    Incercați si nu veți regreta ! 
Eu prefer o garniturä de puré de cartofi și salată verde! 
Ce mancare perfectă , pentru mici și mari, la prânzul de de duminică ! 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu