duminică, 11 martie 2012

Lotti - O cafenea ca o bomboană de fondant !






În copilăria mea existau nişte bomboane cu o umplutură de nuci sau migdale, învelite într-o masă de fondant în culori pastel, roz, alb, albastru. Erau nişte bomboane elegante şi scumpe, stăteau frumos aranjate în vitrina de la Cofetăria Violeta, în Timişoara, pe şerveţele de hârtie albă, dantelată, alături de alte bunătăţi. Aceste bomboane mi-au venit în minte când am intrat prima oară în Cafeneaua Lotti, din München. Pentru că aici totul e alb, roz, şi strălucitor, ca o bomboană de fondant.
De cum intri, te învăluie o atmosferă caldă, te gâdilă la ureche o muzică plăcută...într-un cuvânt, totul te invită să iei loc, să guşti o felie de tort, şi să bei un cappucino.
De altfel, primul meu contact a fost virtual, am găsit întâmplător pagina de web în Internet, mi-a făcut cu ochiul, şi am plecat să caut această comoară, într-un oraş cu peste 5000 de cafenele.


                                  
                                        




I-am întâlnit acolo pe Sabrina şi Achim, doi oameni care, prin printr-un concept de afacere sănătos, au făcut din Lotti una din cele mai căutate cafenele din München. Sabrina şi-a împlinit astfel un vis din copilărie, în urma unei vizite la Brighton, în Anglia, anume: să realizeze o cafenea agreabilă, caldă, ca un  cămin englezesc. Şi remarcaţi: această ambiţioasă doamnă are doar 23 de ani!
Însă nu numai atmosfera impresionează, ci, mai ales, produsele: prăjituri şi torturi, preparate de Sabrina sau de mamele celor doi, diferite feluri de brânză, produse de tante Berta, salamul  din măcelaria vărului Hans, ouăle de casă, livrate de prietenul Franz, diverse sorturi de marmeladă, elaborate iarăşi de Sabrina  ş. a. m. d. Cafeaua este furnizată de un mic producator din regiunea Amberg, Bavarian Roasting Company, şi este preparata cu mare grijă.
Pentru că în această cafenea poţi, mai cu seamă dacă rezervi locuri din timp, să savurezi, duminică dimineaţa, sau chiar in timpul saptamanii, oferta excepţională a unui mic-dejun copios. Mic-dejun italian, cu şuncă de Parma şi mozarella, ori franţuzesc, cu croissant, unt şi dulceaţă, sau mic-dejun bavarez, ca la mama acasă, cu ouă proaspete, moi, brânză, salam şi şuncă fiartă. Eu prefer mic-dejunul Lotti pentru îndrăgostiţi, însoţit de un pahar de prosecco !
  


Înainte să pleci, poţi arunca o privire spre micul galantar, de unde produsul dorit poate fi cumpărat, pentru a prelungi desfătarea savurării lui şi acasă!



Vizitati acest loc daca treceti prin  Munchen. Merită un ocol din traseele turistice ale oraşului.
Iată pagina unde puteţi afla mai multe: http://www.cafe-lotti.de/

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu