duminică, 24 februarie 2013

Salată cu păstrăv afumat şi fasole boabe

O cină delicioasă!

Pentru două porţii:



  •    o conservă de fasole roşie – boabe, tip Kidney (275 g, scursă)
  •   un fileu de păstrăv afumat (250 g) 
  •    o ceapă mare
  •    sare
  •    piper
  •    Aceto Balsamico Bianco
  •    câteva frunze de busuioc

Am separat fasolea de sucul din conservă şi am trecut-o sub un jet de apă rece. Am pus-o într-o salatieră. Am mărunţit, cu furculiţa, peştele, l-am adăugat la fasole. Am curăţat şi am tăiat ceapa în “peştişori, am plasat-o şi pe ea în salatieră, am amestecat uşor, am adăugat oţetul, am sărat, am piperat – cu piper proaspăt măcinat. Nu am avut nevoie de ulei, pentru că peştele a fost suficient de gras, dar, dacă folosiţi alt sortiment, de exemplu ton din conservă, puteţi picura 1-2 linguri de ulei de măsline. La sfârşit, am presărat frunzele de busuioc. În timp record, am avut o cină foarte gustoasă.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu