duminică, 27 ianuarie 2013

Pâine din făină integrală de grâu cu semințe de floarea soarelui

Aceasta este pâinea mea preferată si am făcut-o cu mare drag, folosind și de data aceasta automatul. Vă propun să-i dăm un nume acestui harnic ajutor al meu...
Aștept,din partea voastră, sugestii...






Pentru o pâine de 750 de grame avem nevoie de:

300 ml de apă călduță
15 g de ulei de floarea soarelui
350 g de faină albă de grâu tip 550
150 g de făina integrală de grâu
10 g de sare
10 g de zahăr
O lingurița de drojdie uscată
40 g de semințe de floarea soarelui

Intîi prăjim semințele de floarea soarelui și le lăsam să se răcească un pic. Prin prajire il se intensifică aroma. Introducem apoi în cuva mașinii de copt pâine toate ingredientele cu excepția semințelor. Progrmam mașina prntru un program relativ lung, în acest caz, 2,5 ore, și după prima frămăntate a aluatului, la semnalul sonor, adăugăm și semințele.

Putem varia gustul acestei pâini cu susan, semințe de dovleac, nuci sau chiar cu combinație de mai multe feluri de semnițe.
Eu am fost extrem de încântată de rezultat. Sper că si voi veți fi!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu