sâmbătă, 30 martie 2013

Tapenade cu avocado


(Reţetă propusă de Tudor, în vizită la Guşuliţă)



Tudor a numit această reţetă starter. Denumirea mi s-a părut potrivită, am preluat-o! Este, de fapt, un starter perfect pentru un prânz reuşit. Ne mai spune Tudor că reţeta a fost, iniţial, a lui Mami, adică a Mioarei.
Ne bucurăm, nu-i aşa, copiii, care nu mai sunt copii, ne invită la masă şi ne  comunică: "Reţeta asta o am de la tine, mamă!



Ingrediente pentru 4-6 persoane:

Pâine de casă, coaptă de Petra, cu o zi înainte
3 linguri de ulei de măsline
2 fructe de avocado
O ceapă
200 g de rosii Cherry

Am mărunţit ceapa, am tăiat cubuleţe roşiile, am curăţat şi mărunţit fructele de avocado, am adăugat 2 linguri de ulei de măsline, sare şi piper şi am pusamestecul la rece, până la servire, continuă Tudor.
Pâinea am tăiat-o felii, am prăjit-o, pe ambele părţi, într-o tigaie antiadezivă,am stropit feliile cu ulei de măsline, am aşezat pe fiecare felie amestecul descris mai sus, am secţionat pâinea în cuburi, cât o îmbucătură fiecare, şi  am aşezat “îmbucăturile” pe masă.
Ăsta da, starter!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu