luni, 28 noiembrie 2011

Cornuleţe de marţipan

Reţeta o am de pe ambalajul pachetului de marţipan-dr Oetker.
A fost prăjitura de duminică, au venit copiii la masă!
Am avut un succes nebun, în 5 minute n-a mai rămas nici una !

Pentru 18-20 de cornuleţe:


    200 g marţipan
    70 g zahar
    un albuş
    fulgi de migdale
    o cutie de glazură de ciocolată, 50  g

Am amestecat albuşul, marţipanul şi zahărul până la obţinerea unei paste omogene.
Am luat cu lingura cantităţi mici şi am rulat în mână bastonaşe de aproximativ 5 cm, pe care le-am îndoit în formă de cornuleţe.
Le-am pus în tava tapetată cu hârtia adecvată, le-am presărat cu fulgi de migdale şi le-am copt în cuptor, 15 minute, la 180 de grade.
Eu le-am prăjit chiar niţel cam tare....
Le-am lăsat să se răcească şi, după ce am topit glazura de ciocolată, am înmuiat un colţ din fiecare cornuleţ în aceasta. În fine, am pus  cornuleţele la uscat pe un suport metalic.

Este o reţetă foarte simplă, iar rezultatul peste aşteptări.

2 comentarii :